Csaló napra mindenkinek szüksége van

Fogadjunk, hogy te is folyton fogyókúrázol, mint ahogy nők többsége. Kipróbáltál már legalább 3 féle módszert. De egyik se vált be igazán. Megsúgok valamit, ezzel nem vagy egyedül.

Én magam is számos módszert kipróbáltam már a salátától egészen a fogyasztó löttyökig és kapszulákig, amik csodát ígértek számomra. Be kell vallanom egyikkel se voltam tökéletesen elégedett. Amíg éheztettem magam, meg hát elvette az étvágyamat az a sok bogyó addig fogytam, de amint elmentünk este 8-kor vacsorázni a párommal és megettem egy nagy adag tésztát és utána nyilván a desszertet, másnap már rajtam is volt az a plusz.

Amit megtanultam az évek sokán, hogy ne szedjek semmilyen gyógyszert fogyókúrás hatásra, mert, ha van is értelme nem tart örökké, én pedig nem szedhetem egy életen át. A másik, hogy nem sanyargatom magam, mert rettentő sok negatív következménye van. Folyton ideges voltam, feszengtem, rosszul aludtam, fáradt voltam. Igazi házisárkánnyá váltam. Na erre szerintem senkinek nincs szüksége.cant-lose-weight.jpg

Tanulság: Egészségesen eszem, odafigyelek, de nem vonom meg magamtól a finomat, ha délbe tésztát szeretnék enni megteszem. Vacsorára mindig valami könnyűt fogyassz, mert, ha nem megfekszi a gyomrodat és nagyon rosszul alszol tőle. Hetente 2-szer, 3-szor eljárok különböző edzésesekre, de ha nincs időm itthon tornázom. Használok különböző krémeket edzés előtt és este is a narancsbőrre, amik egész hatásosnak bizonyulnak. A reggelemet egy pohár citromos vízzel kezdem, ez beindítja az emésztésemet.images.jpg

Jelenleg 58 kiló vagyok és 165 cm magas, itt-ott narancsbőrős, de együtt tudok élni ezzel. Heti 2-szer legalább eszem csokit vagy édességet és nem érzek emiatt bűntudatot. Heti egyszer pedig tartok egy csaló napot és azt eszem iszom, ami épp megtetszik. Elmúlt a frusztrációm és a folyamatos stresszelés, jól alszom. Van rajtam körülbelül 2-3 kiló plusz, de remekül eléldegélek vele és nagyjából még így is minden ruhát fel tudok venni és jól áll rajtam.

Javaslat: Ne kínozd magad, mert annyi nyűggel jár, hogy hiába vagy pár kilóval kevesebb, tuti nem fogod élvezni. Nem azt mondom, hogy mindennap a mekiben kell ebédelned, de nem fogsz belehalni, ha egyszer betévedsz.

+ Tipp

A csaló napodon próbáld ki a macaront. Brutálisan finom és még stílusos is. Ajánlom a Diva’s Cake szolgáltatását, mert mi házhoz is viszik neked az édességet. Hát kell ennél több?!img_2856.JPG