A Diva's cake alakulása

Arcok a név mögött

Sziasztok!

Szeretném elmesélni nektek, hogyan is alakult a Diva’s cake, amelyet ketten a párommal hoztunk létre.

2016. januárjában 3 nappal a születésnapom előtt fel kellett mondanom a munkahelyemen, mert a beígért dolgok a főnököm részéről nem történtek meg. Így a születésnapomat már munkanélküliként töltöttem HURRÁÁÁÁ. Heteken keresztül gondolkodtam, hogy mit is kezdjek magammal és nagy unaloműzésemre kaptam a páromtól egy könyvet Rebellis Dívák címmel. Fantasztikus könyv minden nőnek ajánlom, 6 nagy Díva élettörténetét meséli el. Ez a könyv megihletett és szerettem volna ezeket a Dívákat visszahozni a köztudatba.rebellisdivak.jpg

Miközben ezen töprengtem, hogyan is lehetne ezt megalkotni, András a párom megismerkedett Magyarország egyetlen macaron gyárának tulajdonosával, akitől kaptunk 1 tálca macaront kóstolóba.

Annyira ízlett mindkettőnknek ez a francia édesség, hogy tudtuk ezt kell összekapcsolnunk a Dívákkal.

Így el is kezdtük a tervezést és a kivitelezők keresését. Majd 3 hónapos előkészület és vitatkozás után, április végére a kezünkben tarthattuk az első doboz prototípusokat. osszes.jpg

Aprócska átalakításra szorult még a végleges verzióig. Ezek meg is történtek és május közepén már megvoltak azok a dobozok, amiket remélem majd te is a kezedben tarthatsz és miután elfogytak a macaronok, ékszerdobozként vagy díszként megtartod és örömmel nézel rá minden nap.

bea_andras.jpg

              (András&Bea)